linki

poniedziałek, 11 stycznia 2010



WYRÓŻNIENIE  OD GWIAZDKI

                                                     Gwiazdko- bardzo Ci dziękuje za wyróżnienie jakie mi przyznałaś
                                             
                                                      Sprawiłaś mi nim ogromną radość.
                                                         Miło jest wiedzieć ,że to co robimy podoba się innym.
.

Walentynki



Podaruj  ukochanej osobie na Walentynki
serduszko w serduszka- miły prezent a zarazem świecznik

świeczniki serduszka wykonane z gipsu


świeczniki serduszki dla ukochanej(go) na Walentynki



w Walentynki podaruj sercowy świecznik
i spraw odrobinę radości swojej miłości.


serduszkowe drzewko z masy solnej,miły prezent
na Walentynki



zakochane koty z masy solnej
oryginalny prezent na Walentynki


serduszko z masy solnej drobny upominek
dla ukochanej lub ukochanego na Walentynki



Walentynki lada chwila- serduszko fantazyjne
miły prezent z masy solnej dla sympatii



Walentynkowe serduszka na piku-masa solna



zakochana para na serduszku-masa solna


serduszko z aniołkiem z masy solnej



8 komentarzy:

  1. Piekny ten blog! Co za cuda wyprawiaja twoje zdolne raczki!Podziwiam i zaraz dodaje do mich ulubionych! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo.
    Miło mi ,że mój blog oglądany jest tak daleko od naszego kraju,a moje wyroby podobają się.
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie też podoba się Twój blog i często mnie inspiruje :) dlatego też przyznałam Ci wyróżnienie, po które zapraszam do siebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa.Bardzo się cieszę,że moje pomysły służą Ci za inspirację.
    Pozdrawiam. ( " ,)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Tamarko! Widzę, że bardzo ładnie upiększyłaś bloga :) SUPER!!! A i nowe fajne stronki u Ciebie znalazłam :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace, drzewko mnie zauroczyło na maksa !!!!!:) Miło tu u ciebie, będę zaglądać częściej...

    OdpowiedzUsuń
  7. miło mi ,że Ci się u mnie podoba.zaglądaj jak najczęściej.zawsze będziesz mile widzianym gościem.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń