linki

czwartek, 23 lutego 2012

Wielkanocne ozdoby...

Wielkanoc zbliża się do nas wielkimi krokami...
Ozdoby świąteczne w gotowości czekają na swoje "5 minut "na Wielkanocnym stole...

*
*
*
*
*
*
czarne owce dwie...
*
owieczka i baranek z masy solnej
*
świecący baranek
 to zabawny świecznik wykonany z masy solnej
*
pisanka niespodzianka
 to doskonały prezent od 
Wielkanocnego Zajączka dla naszych milusińskich.
wystarczy wypełnić ją słodyczami
 i radość będzie ogromna..
*
panie Baranowska i Zajączkowska to dwie urocze
gospodynie szykujące się do świąt...
*
*
*
*
*
króliczki,owieczka i baranek
 to ozdoby na piku wykonane
 z masy solnej
*
a to Zosię-owieczka z masy solnej,
pierwszą damę na naszej wiosennej łące...

*
*
*
*

baranki i owieczki z masy solnej
świetnie nadających się do koszyczka
ze  święconką i nie tylko ...
*


8 komentarzy:

  1. Przeurocze są Twoje owieczki i baranki:) Ja ostatnio zaniedbałam moją masę solną :( Masz rację,Wielkanoc się zbliża a ja w lesie.Trzeba się wziąć do roboty:) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne baranki!! Też lubię pobawić się z masą solną więc zaraz biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przygotowac mase solna proporcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do masy solnej i jej proporcji trudno mi podać szczegółowy przepis bo ja ją robię na wyczucie w zależności od mąki i soli daję więcej albo mniej wody ale wystarczy w wyszukiwarce wczytać "masa solna "i przepisów znajdzie się mnóstwo.

      Usuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze.To bardzo przyjemnie wiedzieć, że coś co się robi podoba się innym.

    OdpowiedzUsuń